10 Ağustos 2010 Salı

Yoğurt - Tereyağ- Yumurta

Doğal beslenmeyi yaşamayı seviyorum ve mümkün olduğunca öyle yapmaya çalışıyoruz.Yiyeceklerimizin çoğunu  şurdan alıyoruz Pınar Hanım sağolsun ...herşey o kadar taze ve doğal ki...
Sütü mahallemizdeki sütçü teyzeden alıyoruz.Yoğurdumuzu yapıyoruz tazecik mis gibi...sizde denemek isterseniz çok kolay
1-sütü kaynat 2-soğumaya bırak 3-serçe parmağınla kontrol et 12 ye kadar say dayanıyorsan tamam
4-ayrı kapta iyice çırptığın tatlı kaşığı yoğurdu ekle 5-sar sarmala 5 saat beklet 6-buzdolabına kapaksız koy
7-ertesi gün yemeğe hazır afiyet olsun....ben şöyle kaplarda yapıyorum....daha güzel oluyor
Yoğurtların üzerindeki kaymağı biriktiriyorum üzerine bir bardak buz gibi soğuk su koyup çırpıyorum böylelikle tereyağımızda oluyor.Afiyetle yiyoruz.

Ayşe Ada'nın yumurtalarınıda çiftlikten istiyordum ama bazen erken bitiyordu .Şimdi yeni bir ürün çıkmış.FLOTTY Migros ve Özdileklerde satışta serbest gezinen tavuk yumurtası bunu aldık denedik beğendik.Tavsiye ederiz.Tazecik  mis gibi...Paketin üstünde taze buğday başağı vardı çok sevimli değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder