11 Ağustos 2010 Çarşamba

Hoşgeldin Ya Şehr-i Ramazan !

Nasıl mutluyum nasıl heyecanlıyım anlatamam...geçen yıl hamilelikten dolayı tutamamıştım orucumu bu yıl tutacağım inşallah...kıpır kıpırım...enerji fışkırıyor sanki...
Rasulullah (a.s.m.)şöyle buyurmuştur. "Kim İnanarak ve sevabını ancak Allah'tan bekleyerek Ramazan orucunu tutarsa, geçmiş günahları bağışlanır." (İbni Mâce, Sıyam:2.)
Rabbim tüm islam aleminin oruçlarını kabul etsin inşallah...amin.amin.amin.
Ramazanın gülü güllaç....huzurunuzda....

İşte bugün bunu yaptım ...tarifleri paketlerde ayrıntılı yazıyor zaten...ipucu isterseniz ben şöyle yapıyorum;10 yaprak yetiyor parlak tarafları alta gelmeli,2 lt süt 3 bardak şeker koyuyorum kaynaması gerekiyor ya ben 1 litresiyle kaynatıyorum kaynayınca kalan sütü ekliyorum ki çabuk soğuyor ,yaprakların arasına birer kepçe süt koyuyorum gerisini üstüne döküyorum.Bu sefer ceviz ve crannberry le süsledim..nar yok ya ondan ...ama bu kış ne yapacağız narların hepsini yemek yok 1 nar ayıklanıp buzluğa depolanacak...iftarda afiyetle yiyeceğiz inşallah....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder