24 Ağustos 2010 Salı

Tatildeydik....

Cuma günü sürpriz bir gelişmeyle kendimi Yalova'da buldum.Yeni açılmış olan şurayı merak ediyorduk ve gittik.İyiki de gitmişiz o kadar huzur dolu 2 gün geçirdik ki ...
bol bol yürüdük
deniz havası aldık

sahilde yürüdük
Ayşe Ada ilk kez salıncağa bindi,çok mutluydu.
ilk akşam İkbal Gürpınar vardı...

bol bol hamak keyfi yaptık...


Burası bağımsız evlerden oluşan tatil köyü dümdüz bir alan olduğu için çocuklar için çok uygun.Ağaçların çoğunda hamak var isterseniz biniyorsunuz bizim gibi...havuzu çok güzel kocaman,derin ve temiz...ayrıca spa  da var.Ben bol bol yüzdüm ve saunaya girdim yani yenilendim,arındım.Eve bomba gibi döndüm.Yemekleri de çok güzeldi ve bol bol vardı.

                                                                            
  














                                                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder