26 Eylül 2011 Pazartesi

MANDAL DİZME ETKİNLİĞİ

Ayşe Ada 'yla bugün mandal dizme etkinliği yaptık biraz...
ama benim minik kızımın elleri çok zor açabildi mandalları yine de zevkle yaptı...
etkinlik sırasında mandalları dizmeye yardım ettim
renk çalışmasını da aradan çıkardık...
ilk öğrendiğimiz renk pembe
daha önceden biliyordu...
bugün farkettim ki pek çok rengi biliyor,hemen bulup bana verdi....
evin bir köşesinde hala duruyor mandallar..
hele kendi masa ve sandalyesine bağlamamız ...
çok hoşuna gitti...
not:bu çalışma bana çok basit geliyordu ama bence el becerisi için müthiş bir çalışma..
çocukların minik kaslarını geliştirecek nitelikte...
bu arada ben ne kadar oyun demesemde o hep oyun diyor bu yaptıklarımıza
bana da kızıyor...oyun..oyun..oyun..diye.
montessori çalışmaları beni çok heyecanlandırıyor ,kızımı da...
yeni materyal almak için sabırsızlanıyorum...
ama bir süre mandal çalışmasına devam
geliştirmeliyiz...

1 yorum:

  1. siz böyle çalışmalar yapıp eğlendikçe ben diloşun büyümesini sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil