22 Eylül 2011 Perşembe

KIZIMA ÖZEL BÜSKÜVİ YAPIMI....

Ne zamandır aklımdaydı yapmak istiyordum
düne kısmetmiş...
kızıma paketli ürünlerden yedirmiyorum mümkün olduğunca...
tek aldığım hipp organik çocuk büsküvisi ...
onuda her zaman bulamadığımdan sıkıntı oluyordu...
tarif ne zamandır elimdeydi ama yapamamıştım..
dün nihayet yapıldı..gayet güzel oldu pek beğendim..
en önemlisi tıkır tıkır olmadı-benim sorunum hep bu oluyordu-
kızlarda afiyetle yedi...bizde yedik...
MALZEMELER:
10 tepeleme yemek kaşığı tam buğday unu
50 gr kadar tereyağ-oda sıcaklığında-
1 çay bardağı pekmez
1 yumurta sarısı
yarım bardak ceviz
istenirse vanilya

hepsini karıştır.merdaneyle aç.
şekillendir gönlüne göre...
fazla ince açmayın....
170 C 15 dk pişir...
                                     Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder