21 Aralık 2011 Çarşamba

YAZAMIYORUM NE ZAMANDIR..

Her şey birikti...niye bilmiyorum
yazmak istiyorum ama yazamıyorum..
bir ara pc yoktu...çöktü de kendileri..
derken okul başladı...
iş, ev derken bir de okul eklenince zaman kalmadı...
resimleri bile atmıyorum  atamıyorum..
blogları okuyorum yorum yapamıyorum..
durdum ben galiba
birinin kurması lazım
ama kimse yoookkk herkes o kadar uzaktaki...
neyse
ayşe ada kocaman oldu..
2 yaşını bile kutladık
onu bile yazmadım bu kadar tembelim...
minik bir kutlama yaptık..hiç düşündüğüm gibi değildi..
artık 3 hatta 4 kelimeli cümleler kuruyor..
derdini anlatıyor çok şükür
herşeyi anlıyor her denileni yapıyor
bizim kendi aramızdaki konuşmalara bile yorum geliyor bazen..
o derece yani..annesi gibi geveze..
hayat akıp gidiyor
sensiz de tükeniyor...
ilhan irem şarkısı
birden geliverdi aklıma...
neyse iyi bakın kendinize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder