1 Ekim 2011 Cumartesi

SAYILARI ÖĞRENDİK....

Ayşe Ada ilk baştan beri sayılara çok meraklıydı...
hep sayardı 1 ,2 ,3 ,.....
yerde kullandığımız bu şeyi-adını bilmiyorum-almayı istiyordum ve aldım
aslında uzun zaman oldu alalı...ve oynayalı...
hatta artık pek ilgilenmiyor bile...

Evin halide pek dağınık ama...faaliyet işte ...
maksat çocuk öğrensin...anlasın...
ilk başta sadece puzzle olarak kullandık
sonra sayıları söylemeye başladık...
şimdi de 2 diyorum  zıplıyor 2'nin üstüne...
7 diyorum hadi oraya...
tabiii sıra bana gelince
bende zıplıyorum kızımız söyleyince...
okuduğum kaynaklara göre çocuklar sayıları çabuk öğrenir
ama ezberlermiş bilmezmiş yani 2 ne demek 5 ne demek..
böyle olmasın diye kartlardan yararlandık...


şimdi daha bilinçli kaç tane var deyince sayarak söyleyebiliyor...
sayılara karşı özel bir ilgisi var...
hep saymak istiyor...
favorimiz 2
ellerinin dolu olması çok hoşuna gidiyor herhalde...
illaki 2 tane olacak her şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder