3 Ocak 2011 Pazartesi

ANNENİN DUASI

Allahım,bu sana yazılmış bir mektup ama benimle ilgili değil.

Bu bebeklerimizle ilgili,onların geleceği,sağlığı ve mutluluğu ile ilgili.Biliyorsun ben bir anneyim ve biri 13 yaşında diğeri daha 14 aylık 2 bebeğim var.Dün gece minik bebeğimi uyuturken o uykuya daldığında,yanından ayrılmadan önce son kez öperken,içimden de dua ederken düşündüm de tüm annelerin dileği aslında aynı.

Bu yüzden sana tüm anneler adına yazmaya karar verdim.Lütfen dileklerimi ön planda tut hiçbir anne üzülmesin...çünkü ben biliyorum ki senin kullarına merhametin ,bir annenin merhametinden kat kat fazla...

Çocuklarımızı koru.

Onları düşmelerden,aksiliklerden,kazalardan,sakatlanmalardan,yaralanmalardan koru.Biliyorum her çocuğun bir meleği var ama olsun sen yine de koru.

Sağlıklı olsunlar.

Hastalanmasınlar,üzülmesinler,güçsüz düşmesinler,acı çekip ağlamasınlar.Tamam mecburen hastalanacaklar ama bunlar sıradan şeyler olsun.Bu zamanlarda bize destek ol.Hasta olduklarında ,hep varolan annelik gücümüzü artır,uykusuz gecelerde,yorgun zamanlarda dayanma gücü ver.

Şanslı olsunlar.

Adım attıkları her iş doğru gitsin,girdikleri her kapı bereketli olsun,sevdikleri iyi insan olsun,güvendikleri boşa çıkmasın,yaslandıkları her omuz onları korusun,aldatmasın.

Harika bir eğitim hayatları olsun.

Okullarında başarılı olsunlar,çalışkan örnek öğrenci olsunlar.Kendilerini bekleyen geleceğe,zor hayat şartlarına karşı koyabilecek iyi bir eğitim alsınlar.

Mutlu olsunlar.

Karşılarına hep iyi niyetli insanlar,güzel arkadaşlar,iyi kalpler,mutlu gönüller,gülen yüzler çıksın.Kibir,kin,sinsilik,hırs,intikam,stres,çıkar ilişkileri çocuklarımızdan uzak olsun.Tamam hayatta bunlardan da bolca var ama en azından bunlarla karşılaştıklarında güç ve azimle karşı koyabilsinler.

Hayatı sevsinler.

Bir böceği de ,çiçeği de,insanları da ,yaprakları da.Hayata ve yaşama dair ne varsa sevsinler.Çevrelerini,gezegeni,hayvanları,bitkileri korusunlar.Kirletenleri uyarsınlar.Bizlere de onlara bunları öğretebilmek için bilgi,zaman ve sabır ver.

Hayırlı evlat olsunlar.

Ailelerini ülkelerini sevsinler.Bizlerin onlar için yaptıklarımızı gören bilen saygılı çocuklar olsunlar.Tek istediğimiz onlar tarafından sevilmek,büyüdüklerinde hatırlanmak.

Hayallerimiz gerçekleşsin.

Tüm annelerin çocuklarıyla ilgili dileklerinin gerçekleşmesini istiyor ve diliyorum.Sadece bir başkası için karşılık beklemeden dua edebilen tek yürek anne yüreğidir.
Ve mutlaka iyilik için dua ediyordur...

1 yorum:

  1. Amin, amin, amin! hayırlısıyla kabul olsun duanız/dualarımız.. sevgiler.

    YanıtlaSil