5 Kasım 2010 Cuma

BEN ÖZGÜRÜM !!!

Kızım özgürlüğünü ilan etti.

Bir aydan beri 2-3 adım atarak yürüyordu ama biz bunu saymamıştık,adım atıyor demiştik.

İşte sonunda gerçekleşti.Yaklaşık 10 gündür 5-6 adım atıyordu ama artık salonun bir köşesinden diğer köşesine eşyaları taşıyıp duruyor.Her seferinde alkış var mı diye gülerek bize bakıyor.

Eeee peki bu ne demek ?

Bu artık gezdirmen için sana ihtiyacım yok demek !

Elimi tutmana gerek yok demek !

İstediğim yere gider istediğim şeye ulaşırım demek !

Tehlikeli nesneleri benden uzak tut demek !

Eğer ses çıkarmıyorsam gizli bir şeyler üzerindeyim demek !

Artık sen tuvaletteyken gelip kapıya dayanacağım demek !

Artık dilediğim yerde oynayacağım demek !Taşta,tahtada,merdivende...

Ve anneciğim aslında ARTIK BEN ÖZGÜRÜM demek !

3 yorum:

  1. Allahım nazarlardan saklasın çok tatalı maşallah diyelim sağ salim yürüsün inş.
    41. kere maşallah
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. zaten yüzdede de bilmiş bir ifade mevcut ziyadesi ile:)

    YanıtlaSil
  3. sevil teşekkür ederim...aramıza hoşgeldin...sevgiler...
    deli anne evet bir bilmiş ki sorma...:))

    YanıtlaSil