14 Eylül 2010 Salı

İlk Ramazan Bayramı

Bu bayram ilk bayramımızdı.Her zaman yaptığımız gibi İstanbul'da annemlerdeydik.Evde büyük olduğundan sürekli gelip giden vardı...hep bir karmaşa kalabalık yemek tatlı ve güzel sohbetler vardı.Bizim minik neye uğradığını şaşırdı tabii..
bütün kızlar toplandık...


Kaç gün kaldı.diye sormaktan biz bıkardık,annemle babam cevap vermekten bıkmazdı.
En geç bir hafta önce alışverişe çıkardık.Bakırköy,Mahmutpaşa gezerdik...
Arife günü kuşlar bile oruç tutar diyen babannemi mutlu etmek için bizde oruç tutardık.
Ayakkabılarımız yatağımızın başucunda elbiseler görebileceğimiz yerde askıda heyecanla saat sayardık...
Akşam bayram banyosu sonrası hemen uyurduk ki çabuk sabah olsun...
Sabah namaza gitmiş dedemle babam,annem kahvaltı hazırlığında ve evde müzik sesi...
Özlemim bunlara...
İçinden para çıkan mendilleri özledim.
Babamın iş dönüşü getirdiği naneli şekerleri özledim.
Kardeşimle okula yürümeyi özledim.
Annemle cumartesi pazarına gitmeyi özledim.
Müsaitseniz size geleceğiz diyen komşuları,komşuda uyumayı eve babamın kucağında dönmeyi özledim.
Aslında ben eskiyi özledim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder